Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycks om Active Ski travel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hindemo" data-source="post: 1333562" data-attributes="member: 205434"><p>Det var ett tag sen så jag minns inte detaljerna, men 2019 pratade vi om att första åka till Hokkaido med Active Ski och sedan stanna i Tokyo en vecka på vägen hem. Det vart inte så, men vi hade det löst med Active Ski och vill minnas att vi då inte behövde betala för "deras flyg hem".</p><p></p><p>Finns gott om lokala guider med duglig engelska på plats vad jag hört från andra, men jag vet inte vart man hittar dem. Borde gå att googla fram.</p><p></p><p>Skulle inte rekommenderas skidåkning i Japan med familjen, om inte hela familjen vill åka puder. Det är inget fel på deras backar, men du hittar bättre och billigare piståk i Alperna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hindemo, post: 1333562, member: 205434"] Det var ett tag sen så jag minns inte detaljerna, men 2019 pratade vi om att första åka till Hokkaido med Active Ski och sedan stanna i Tokyo en vecka på vägen hem. Det vart inte så, men vi hade det löst med Active Ski och vill minnas att vi då inte behövde betala för "deras flyg hem". Finns gott om lokala guider med duglig engelska på plats vad jag hört från andra, men jag vet inte vart man hittar dem. Borde gå att googla fram. Skulle inte rekommenderas skidåkning i Japan med familjen, om inte hela familjen vill åka puder. Det är inget fel på deras backar, men du hittar bättre och billigare piståk i Alperna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycks om Active Ski travel
Tillbaka
Topp