vad var det för skidor emil forss hade på...

• Trådstartare Trådstartare pizzaaugust
  • Start datum Start datum
P

pizzaaugust

Guest
j.o.i på torsdan??? jag vet att de va ross men de va inte scratch vilken modell skicka gärna länk med bild på den

dom e verkligen nice asså har dom på jibberish!
men dom e väl ine så vanliga?

nån som vet va skillnaden mellan scratch och sprayer är? På första länken finns scratch FS och sprayer FS men bara BC. nån som har koll på va som händer med ross skidor?

såg idag när han hade dom idag på royal slopestyle.. hur snygga som hellst.. har dom släppts redan eller kommer dom nästa år?
måste bara få fråga en sak.. kläderna emil forss åker i va är de för märke?

det var sprayer fs fyyyyy va snygga såna måste inhandlas.. men en fråga till... det är ju två olika sprayer. två bc två fs???

tro det är så att sprayer är årets scratch som dom gör som en reemake nästa år för scratchen kommer bräddas till nästa år på både fs å bc vad jag har hört å fått för mig.. så att sprayer är samma skida som årets scratch men med ny designe som vi ser.. är en gissning vad jag har hört men men det kanske inte stämmer men men det är möjligt... peace out

Snacka me honom i sälen han sa att han hade 2st av nästa år skidor som låg hemma o vänta på honom..Tunggung han kör i sos kläder det närmsta man kommer JL e hans rosa jacka..

Rossignol kommer nästa år med två olika modeller av Sprayer FS / BC, en europeisk och en amerikansk. Emil körde troligtvis på den europeiska.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp