Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Våga moderera mera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 191393" data-attributes="member: 32948"><p>Tack centralbyråkraten! </p><p></p><p>En tråd som handlar om bajsande hästar ("En berättelse"-tråden) har ju givetvis inte på freeride att göra. Jag skulle ju faktiskt kunna radera fanskapet på fläcken! Eventuellt dyker det upp en jobbig "vart-tog-tråden-vägen"-tråd, men denna kan ju också enkelt raderas. Dock finns yttrandefrihetslagen, som jag i.o.f.s. tycker är rätt bra, och den bör man värna om. </p><p></p><p>Jag kan också låsa tråden, men då ballar freerides yngre medlemmar ur. </p><p>"Brott mot yttrandefrihet", "nazist" och "gubbe" får man höra bland annat. Medlemmarna anser att moderatorerna borde hängas och det uppmanas till att kravalla och skapa anarki i forumet. </p><p></p><p>(För tillfället har jag flyttat den till forumet "allmänt" där den inte skräpar ner lika mycket som i "övriga sommaraktiviteter")</p><p></p><p>Stökigheten i forumet är dock ett faktum, och du har helt rätt i att det måste åtgärdas. </p><p>En hel del förändringar har ägt rum i forumet under sommaren, och kanske kommer det att bli fler förändringar och nyheter i höst/vinter. </p><p>Kanske kan den nya struktureringen bidra till att det blir lite mer ordning och reda. </p><p></p><p>Utöver detta så skulle moderatorerna kunna moderera hårdare, och det verkar som att detta efterfrågas på en allt bredare front. Vad tycker övriga användare om detta? Kontrollerat och städat eller stökigt och fritt? Skriv!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 191393, member: 32948"] Tack centralbyråkraten! En tråd som handlar om bajsande hästar ("En berättelse"-tråden) har ju givetvis inte på freeride att göra. Jag skulle ju faktiskt kunna radera fanskapet på fläcken! Eventuellt dyker det upp en jobbig "vart-tog-tråden-vägen"-tråd, men denna kan ju också enkelt raderas. Dock finns yttrandefrihetslagen, som jag i.o.f.s. tycker är rätt bra, och den bör man värna om. Jag kan också låsa tråden, men då ballar freerides yngre medlemmar ur. "Brott mot yttrandefrihet", "nazist" och "gubbe" får man höra bland annat. Medlemmarna anser att moderatorerna borde hängas och det uppmanas till att kravalla och skapa anarki i forumet. (För tillfället har jag flyttat den till forumet "allmänt" där den inte skräpar ner lika mycket som i "övriga sommaraktiviteter") Stökigheten i forumet är dock ett faktum, och du har helt rätt i att det måste åtgärdas. En hel del förändringar har ägt rum i forumet under sommaren, och kanske kommer det att bli fler förändringar och nyheter i höst/vinter. Kanske kan den nya struktureringen bidra till att det blir lite mer ordning och reda. Utöver detta så skulle moderatorerna kunna moderera hårdare, och det verkar som att detta efterfrågas på en allt bredare front. Vad tycker övriga användare om detta? Kontrollerat och städat eller stökigt och fritt? Skriv! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Våga moderera mera
Tillbaka
Topp