Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Våga moderera mera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mattias-J" data-source="post: 191477" data-attributes="member: 57450"><p>Nu måste jag väl ändå påstå att det inte alltid är längden det handlar om...</p><p></p><p>Ett svar på ett inlägg måste väl inte vara längre än två meningar för att det ska vara konstrutivt och tillföra något? Ett tydligt svar på någons fråga går alldeles utmärkt att formulera på endast en mening så länge det rör sig om en relativt enkel fråga. Men då kanske det finns de här som menar att dessa trådar där någon vill ha svar på sin relativt enkla fråga inte heller ska tillåtas. Det kanske finns några av er som inget hellre vill än att se ett totalt uppstyrt forum där enbart stora frågor som det går att gräva ner sig ordentligt i ska tillåtas.</p><p></p><p>Det är inte en utveckling som jag vill se och jag är säker på att det finns många med mig som delar den åsikten. </p><p></p><p>Angående utvecklingen av forumet den senaste tiden så ja, det har förändrats. Och detta beror väl på att skidåkningen för många unga personer faktiskt har förändrats väldigt mycket de senaste åren jämfört med när några av er gamla rävar växte upp. Detta är något som måste accepteras, saker och ting förändras. </p><p></p><p>Vad som däremot inte behöver accepteras är ovårdat (?) språk och brist på respekt mot andra individer i forumet. Där tycker jag att sommarens förändringar har gjort att Freeride tagit ett steg i rätt rikting. </p><p></p><p>Tack för ordet /matte</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mattias-J, post: 191477, member: 57450"] Nu måste jag väl ändå påstå att det inte alltid är längden det handlar om... Ett svar på ett inlägg måste väl inte vara längre än två meningar för att det ska vara konstrutivt och tillföra något? Ett tydligt svar på någons fråga går alldeles utmärkt att formulera på endast en mening så länge det rör sig om en relativt enkel fråga. Men då kanske det finns de här som menar att dessa trådar där någon vill ha svar på sin relativt enkla fråga inte heller ska tillåtas. Det kanske finns några av er som inget hellre vill än att se ett totalt uppstyrt forum där enbart stora frågor som det går att gräva ner sig ordentligt i ska tillåtas. Det är inte en utveckling som jag vill se och jag är säker på att det finns många med mig som delar den åsikten. Angående utvecklingen av forumet den senaste tiden så ja, det har förändrats. Och detta beror väl på att skidåkningen för många unga personer faktiskt har förändrats väldigt mycket de senaste åren jämfört med när några av er gamla rävar växte upp. Detta är något som måste accepteras, saker och ting förändras. Vad som däremot inte behöver accepteras är ovårdat (?) språk och brist på respekt mot andra individer i forumet. Där tycker jag att sommarens förändringar har gjort att Freeride tagit ett steg i rätt rikting. Tack för ordet /matte [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Våga moderera mera
Tillbaka
Topp