Val av ny bräda!

Munky

Ny medlem
Val av ny bräda!
Tjena,

Nu har det blivit dags att köpa nytt paket då det gamla är för slitet.
Har åkt i ca 6 år.

Är ute efter en bräda som lämpar sig bäst till allt, men mestadels piståkning.
Var nere på stadium förut idag och blev tipsad om "Burton Clash" bra bräda eller?
Har också kollat in Gnu Riders Choice BTX Snowboard, läst goda recensioner om den, lite dyrare dock.
Vilken av dessa skulle ni välja eller någon annan kanske?, som sagt allround bräda

Är 185 cm lång, 65 kilo, skostorlek 44

// Munky
 
Val av ny bräda!
av de två skulle jag lätt välja riders choice men tänk på att du måste köra wide versionerna eftersom du har feta sulor. men om du vill ha en pistbräda finns det ju en jävla massa andra tillexempel Burton Malolo som har en helt underbar shape!! eller så gör du som jag och köper en Custom X 164 som funkar för allt. peace!
 
Val av ny bräda!
nej den funkar inte till allt men är en riktigt feting till pistpiskare och underbar i puder, körig att åka switch med pga den feta nosen. vad har för budget då?

vad har du för åkstil? återigen tänk på att du måste ha minst 255 i bredd.
 
Val av ny bräda!
Budget på ca 5000 då är binding inräknat.

Asså åker mest i pisten och trixar lite här o var...blir en sväng i parken också
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp