Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av pistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mieevnice" data-source="post: 1204361" data-attributes="member: 169258"><p>Völkl Deacon-serien är otroligt trevliga skidor som jag har svårt att tro att du skulle bli missnöjd med. En skida som ger gott om utrymme att utvecklas som skidåkare på. Tror att 74 skulle passa dig bäst eftersom du föredrar pist. Kanske inte den ultimata offpist-skidan men du ska nog kunna ta dig några bra åk med den ändå. Har du möjlighet att åka på en skidtestarhelg till vintern så rekommenderar jag det starkt! Annars har många skidbutiker på de svenska skidorterna möjlighet att testa skidorna innan köp. Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mieevnice, post: 1204361, member: 169258"] Völkl Deacon-serien är otroligt trevliga skidor som jag har svårt att tro att du skulle bli missnöjd med. En skida som ger gott om utrymme att utvecklas som skidåkare på. Tror att 74 skulle passa dig bäst eftersom du föredrar pist. Kanske inte den ultimata offpist-skidan men du ska nog kunna ta dig några bra åk med den ändå. Har du möjlighet att åka på en skidtestarhelg till vintern så rekommenderar jag det starkt! Annars har många skidbutiker på de svenska skidorterna möjlighet att testa skidorna innan köp. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av pistskidor
Tillbaka
Topp