Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av stabil tech-bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjo_orret" data-source="post: 1138977" data-attributes="member: 14453"><p>Är det lättare än Ion LT du fokar på?</p><p>Salomon MTN kanske skall med på listan i så fall? Helt utan barnsjukdommar i första generationen vad jag kunnat läsa mig till. Är nöjd med det lilla jag åkt på mina. Väger 82kg (29 i pjäxor) och mediumfjädern verkar räcka för mig. Stark tådel. Bra handhavande med bromsar och hälhöjare. Om man har broms monterad behöver man aldrig vrida hälen. Kanske lite grova steg mellan de tre medföljande fjädrarna, så det borde funnits några fler att välja på. Tydligen är det ett rejält steg upp från mellanfjädern till den styvaste. Borde nog ha funnits en till där emellan. Liten och lätt, men robust intryck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjo_orret, post: 1138977, member: 14453"] Är det lättare än Ion LT du fokar på? Salomon MTN kanske skall med på listan i så fall? Helt utan barnsjukdommar i första generationen vad jag kunnat läsa mig till. Är nöjd med det lilla jag åkt på mina. Väger 82kg (29 i pjäxor) och mediumfjädern verkar räcka för mig. Stark tådel. Bra handhavande med bromsar och hälhöjare. Om man har broms monterad behöver man aldrig vrida hälen. Kanske lite grova steg mellan de tre medföljande fjädrarna, så det borde funnits några fler att välja på. Tydligen är det ett rejält steg upp från mellanfjädern till den styvaste. Borde nog ha funnits en till där emellan. Liten och lätt, men robust intryck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av stabil tech-bindning
Tillbaka
Topp