GNAG
Medlem
Val D Isere. Budget 35000, inget betalt, går det?
Har precis konfronterats av det faktum att jag eventuellt ska ner till Val D\'Isere om 3 dagar. Kommer ställa frågor som ställts förut, men pga av stor oerfarenhet och enorm tidspress vet jag inget annat än att slänga in en tråd i forumet i hopp om lite hjälp som kan leda antingen till en push ner i backen eller så får man helt enkelt fatta kryckan, rycka till o avbryta hela kalaset!
Inget är fixat, har dock boende,13000 för 2mån. I vilket fall så har jag ingen bräda, bindningar, boots, lavin-kit, brallor el jacka, inget liftkort, resan ner/hem ej betald... Budgeten ligger på 35000(-13000)sek. Har ögnat igenom några trådar i all hast för kvick info, och har bildat mej en uppfattning om att det hela, med de förutsättningar jag har är ett projekt som står o lutar på kanten, men kan inte riktigt avgöra åt vilket håll!
Inte blyg för att jubba o leva snålt!
Suktar info om saker som:
Billigaste bussresan(Bor i Skåne), fjolårs-bräda att finna så här in på säsongen,jobbchanser osv osv, allt som kan va bra att veta!!!
Stort tack till alla som kan dela med sig av erfarenheter från/på området!
Inget är fixat, har dock boende,13000 för 2mån. I vilket fall så har jag ingen bräda, bindningar, boots, lavin-kit, brallor el jacka, inget liftkort, resan ner/hem ej betald... Budgeten ligger på 35000(-13000)sek. Har ögnat igenom några trådar i all hast för kvick info, och har bildat mej en uppfattning om att det hela, med de förutsättningar jag har är ett projekt som står o lutar på kanten, men kan inte riktigt avgöra åt vilket håll!
Inte blyg för att jubba o leva snålt!
Suktar info om saker som:
Billigaste bussresan(Bor i Skåne), fjolårs-bräda att finna så här in på säsongen,jobbchanser osv osv, allt som kan va bra att veta!!!
Stort tack till alla som kan dela med sig av erfarenheter från/på området!