Val D Isere. Budget 35000, inget betalt, går det?

GNAG

Medlem
Har precis konfronterats av det faktum att jag eventuellt ska ner till Val D\'Isere om 3 dagar. Kommer ställa frågor som ställts förut, men pga av stor oerfarenhet och enorm tidspress vet jag inget annat än att slänga in en tråd i forumet i hopp om lite hjälp som kan leda antingen till en push ner i backen eller så får man helt enkelt fatta kryckan, rycka till o avbryta hela kalaset!

Inget är fixat, har dock boende,13000 för 2mån. I vilket fall så har jag ingen bräda, bindningar, boots, lavin-kit, brallor el jacka, inget liftkort, resan ner/hem ej betald... Budgeten ligger på 35000(-13000)sek. Har ögnat igenom några trådar i all hast för kvick info, och har bildat mej en uppfattning om att det hela, med de förutsättningar jag har är ett projekt som står o lutar på kanten, men kan inte riktigt avgöra åt vilket håll!

Inte blyg för att jubba o leva snålt!

Suktar info om saker som:
Billigaste bussresan(Bor i Skåne), fjolårs-bräda att finna så här in på säsongen,jobbchanser osv osv, allt som kan va bra att veta!!!

Stort tack till alla som kan dela med sig av erfarenheter från/på området!

Lever du snålt som fan ska du nog kunna klara dig två månader. Men det blir nog inte årets värsta bräda om man säger så med tanke på att du måste köpa allt.

Hittar du jobb så fixar ju såklart allt sig, men det går nog utan också. Jaga matrester från restaurangerna :)

Tillbaka
Topp