U Ullis-N Ny medlem 2005-01-24 Val d´Isere i mars #1 Funderar på Val d´Isere sista veckan i mars. Nån som har koll på snötillgången då? Är det för chansartat? Nåt annat, bättre alternativ?
Funderar på Val d´Isere sista veckan i mars. Nån som har koll på snötillgången då? Är det för chansartat? Nåt annat, bättre alternativ?