Val d`Isére

• Trådstartare Trådstartare OAW
  • Start datum Start datum
Val d`Isére
Hei.
Du vet vel ikke om to ledige senger der fra begynnelsen av januar da?

Mail meg: siri_kamfjord@hotmail.com

Hilsen siri

Val d`Isére
Tjänare OAW!

Åker ner den tjugonde och det skall bli så jäv´la nice Är det någon kul snubbe som styr upp julmiddag och sånt skit för alla från norden?
Annars tänkte jag nämligen ta tag i det.
Cs där nere / Axel

Val d`Isére
Tjänare OAW!

Åker ner den tjugonde och det skall bli så jäv´la nice Är det någon kul snubbe som styr upp julmiddag och sånt skit för alla från norden?
Annars tänkte jag nämligen ta tag i det.
Cs där nere / Axel

Val d`Isére
Jag ska dit med 4 polare vecka 2.
ja har ingen erfarenhet av alpinresor innan så mina förväntningar är väldigt höga! hoppas det är värt pengarna =)

Val d`Isére
Var där förra säsongen och då arrangerade langley julmiddag för bummarna på grand nord, mkt trevligt o många säsongare. Detta gjordes även säsongen innan. Lite dyrt men helt klart värt det!

Val d`Isére
Troppan er et bra alternativ til julemiddag! Verdens beste burger og etter noen tequila bam-bam viser sikkert Madame sine bryst!

Val d`Isére
Viva la France !

den 23 e nov glider man iväg från Sverige några månader för att jobba i Val Disére . jobb å slit men d e d lätt värt, nån mer som ska säsonga? hare fätt

Val d`Isére
Jobba p en säsong ??
Ska man inte åka skidor och sen a en kall öl efter dagens sista åk ( som man skippar, varje dag)....

Val´Isere, bra val av säsongar-ort. Glöm inte att besöka St. Foy, grymt !
Dessutom om ni har möjlighet flytta upp till Tignes så kan ni softa lite på morgonen, men ändå va först till åket du verkligen vill vara först på.!

Over and white out!

Tillbaka
Topp