Val D. vecka 9

kalolaina

Ny medlem
Val D. vecka 9
hey! vi är fem personer som ska åka ner till Val d, 1 vecka med Nortlander från Stockholm. Grejen är att vi har platser över om någon är intresserad. avfärden startar vecka 9, då ingår bussresa tur och retur, boende och liftkort.
Är det av intresse, kontakta mig snarast!

Mvh
caroline & c:o
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp