Val. D.

Skywalker

Ny medlem
Val. D.
Jag undar bara hur många av er som har tänkt er en säsong i Val disere i vinter?
Det skulle vara roligt at få en uppfattning om hur mycket folk det är som kommer!

/Oscar.

Val. D.
Jag skall ner till Valdisere v8 - v11. Tyvärr bara en månad men det skall bli super kul ändå. Skulle vilja vara där längre men går inte att kombinera med arbete här hemma. Vi ses på Morris !

Val. D.
ska göra min första säsong i vinter, i val d"isere. ska bo med 5 pers jag inte känner från olika delar av landet. sticker andra veckan i januari.
ska du dit?

Val. D.
Jag ska säsonga i Val d"Isère mellan 3:e december och 27:e april. Ska bo med 3 tjejer från Helsingborg + flickvän + polare. Sedan är det en vänsom ska ner med 3 polare. Plus att jag känner till ytterligare folk från Lund som ska ner.

Bara en vecka kvar till nerresa!!!

Val. D.
Mindre än två veckor till man sticker nu.. Gött som fan!
Du Johan... Glöm inte köpa stödtejp för vrickade fötter :) Otrooooligt bra att ha.

Val. D.
... å jag ska ta med titanskruvarna så jag kan borra fast mina axlar efter att de har gått ur led... för det heter ju "själv är bäste dräng"..

...nu är det INTE långt kvar!
vi ses i val D!

/e-beth

Val. D.
Hallü!

Vi är tre fula stolpskott som är pü väg ner till Val d. Vi är för närvarande i djupaste Tyskland hos ett gäng komiga tyskor. Susar vidare om tvü dagar...
Ses

Val. D.
Skall ner till val.d den 5 jan. Har inte beställt biljetter än men det kommer, vet inte om man skall ta flyg eller buss. Bussen tar ju 30 timmar så det blir nog flyg. Har två polare som skall ner i början av dec. Vi syns väl där nere!

Val. D.
javisst! jag ska ner till Val D i början av jan och stannar till slutet av mars.
boendet blev klart idag!
-- synes där

Tillbaka
Topp