R rible12 Ny medlem 2005-02-13 Val di´sere vecka 8 #1 tjena på er, Tänkte höra om det är någon mer som ska ner till val d´isere v8?? vi åker ner 10 stycken, (2 killar o 8 tjejer) bor på victors
tjena på er, Tänkte höra om det är någon mer som ska ner till val d´isere v8?? vi åker ner 10 stycken, (2 killar o 8 tjejer) bor på victors
C crossmax110 Ny medlem 2005-02-13 Val di´sere vecka 8 #2 Det låter ju ganska lockande ...me 8 tjejer ....=).. men jag ska till Chamonix ...men ha det bäst ..=))
Det låter ju ganska lockande ...me 8 tjejer ....=).. men jag ska till Chamonix ...men ha det bäst ..=))