Val dI, stor och central vindsvåning att dela.

Richh

Medlem
Vindsvåning på 30 kvm i en 60 kvm tvåvåningslägenhet att dela.

En vindsvåning mitt i centrala Val D'Isere bara 100 meter ifrån liftcentrum utmärkt för två till tre personer och perfekt för er som är ett par.

Ni kommer att dela lägenheten med mig, jag har varit i Val D'Isere många säsonger och har stor kännedom om området, backarna och byn. Jag kommer att bo i ett separat rum på nedervåningen.

På nedervåningen finns mitt sovrum, ett kök och vardagsrum. På övervåningen kommer ni ha ett separat badrum, en separat toalett och en väldigt öppen planlösning. Det finns stora möjligheter till ommöblering om ni vill ha andra sängar etc.

Om ni är intresserade är det bästa om ni skickar ett SMS med er emailadress till
+33 6 24 86 88 04 då jag inte kollar min mail så ofta här i Val D'Isere och jag kan skicka bilder och ytterliga information till er.

Hälsningar från Val D'Isere

Richh

hej !

Jag har tänkt dra ner till Val D'Isere efter jul.. och stanna så länge säsongen ut, beroende på jobb.

Jág har vänner nere på plats, som jag tänkt besöka!
Men jag har inget jobb ännu, och funderar på hur stora möjligheter man har att få jobb, särskilt efter jul då säsongen har startat!?
Jag kan danska, engelska och bas-franska., borde klara mig på det.!
Tänkte kolla meddig, eftersom du har erfarenhet i området!

hur som helst, är jag klart intresserad av boendet du erbjuder!!

hälsningar Anna

Tjenare !

Jag bor i denna lägenheten och stormtrivs! Svårt att hitta något bättre place i Valdi.

Vi har många platser så bara att komma!!

Puss // Louise

Hej!

Är väldigt intresserad och tänkte höra vad kostnaden ligger på och vilken period som är aktuell?

MVh//

Martin

hej!
finns det möjlighet att bo hos er den 26-3?
ska ner o hälsa på lite folk..
pris?

//Sanna

hej!
finns det möjlighet att bo hos er den 26-3?
ska ner o hälsa på lite folk..
pris?

//Sanna

Martin:
Kostnaden är 2200euro och gäller hela säsongen. Du flyttar in precis när du vill och flyttar när det passar dig=)

Jag nås på min mobil här nere, bara att ringa så kan vi tjöta mer och om du har några frågor eller vill veta mer om lägenheten.

Sanna:
Hej Sanna, är det 26 jan - 3 feb du tänkte eller? Vi har plats för dig då. Flyttar in ett par grabbar under de dagarna du är här. Bara att höra av dig till mig så kan vi snacka mer! Nås alltid på min mobil här nere, men går bra att maila också.

Ha de gött så länge!!

Mvh Louise Duberg +33 6 45 14 67 64 // louise@duberg.net

Hej,
Finns det sängplats till 1 snubbe v.11?
Har polare som ska ner då, och tänkte försöka haka på men har inget boende.
//Stefan

Tjena!
Är intresserad av lghten.
Är platserna kvar?
Vi är 2 st grabbar, åker om ca 1 v o stannar nog säsongen ut.
Pris?
MVH Leif

Finns fortfarande plats i lägenheten för den som är intresserad. Trevlig, stor lägenhet mitt i byn nära till allt, bla bla.

För snabbt svar, ring eller messa, Rich +33 6 24 86 88 04.
Tjohej!

Snödjup

Tillbaka
Topp