Val d'Isère 2007

ann_sonne

Ny medlem
Val d'Isère 2007
Vi är två tjejer som ska ner till val d'Isère till jul och under vintern 2007 och söker någonstans att bo och arbeta.
Hör gärna av er om ni har något på gång och behöver sällskap!

Val d'Isère 2007
hej hej!
Har också funderat på Val d'isère, har varit endel i de franska alperna men endast i närhetern av Val di.. Verkar vara ett riktigt mysigt och bra ställe.. Jag åker antagligen själv ner under vinter säsongen om inte mina skidkompisar fr england hänger på.. de har säsingat ett atal gånger( även i val di..) så försöker hämtar lite tips från dem.. Uttryckligen har de sagt att det inte är svårt att åka ner i nov-dec och få jobb. det är bästa sättet att "gå coh visa sig".. till vissa hotell kan det vara bra eller bäst att skicka in ansökan.. pluggat och tänker plugga franska i höst så att man klarar sig förhoppningsvis lite extra bra där nere :)
Låter jag intressant? :) ni kan väl skriva i min gästbok om ni har fått fler tips eller redan besstämt er kanske.. Ha d bra! kram

Val d'Isère 2007
annars kan man alltid söka hos www.langleytravel.com! vet dock inte ifall det finns så mycket kvar nu med tanke på att intervjuerna är precis runt hörnet!

Val d'Isère 2007
hej hej.

jag är ensam tjej som hade tänkt att åka ner till val d isere. jag vet hur man lätt får tag på boende. intresserade så hör av er!
//cattis

Val d'Isère 2007
Hej Cattis!
Vi är två tjejer från Sthlm som åker ner i början av december. Vi är absolut intresserade av att haka på boende om du har något på gång. Hör gärna av dig till mig!
//Ann

Val d'Isère 2007
Jeg bo i Val d Isere i vinter, hyre ut leiligheter til privatperssoner og turoperatorer, og har mange jobbkontaker da. Hvis du er riktig interesserad, bare, send en FRmai, typ.
Hores, eller ses da!
Val dÍsere rockar!

Val d'Isère 2007
Hej! Jag ska också ner och säsonga i Val d'Isere i vinter. Om ni har fixat boende, eller ska fixa, så är jag mycket intresserad av att hänga på!!! Om ni inte fixat, så kan jag ju också höra mig för. Jag är mest ute efter lite säsongskompisar =) Hör av er! // Andrea

Tillbaka
Topp