goda är väl aldrig möjligheterna, men ligger du på så lär det lösa sig. räkna med att folk skadar sig/slutar/får sparken!
lycka till
(kanske borde posta ner cv till tänkbara ställen nu och säga att du kommer i januari, så kanske dom kommer ihåg dig, ringa dina referenser mm)