Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Val d'Isère utan jobb men med en Sony PMW-EX1
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="heeenkeee" data-source="post: 610749" data-attributes="member: 78249"><p>Om du kikar på kanske ett av Sveriges billigaste webbhotell, men ändå relativt bra enligt mig så är det tyngsta hotellet du kan få ändå bara 25GB, så det beror ju helt på hur stora dina filer blir, och hur många du kommer ha tillgängliga samtidigt. Det är dock fri trafik, vilket gynnar om du väljer att köra med egen host, så sidan inte stängs av bara för många tankar ner dina filmer. </p><p></p><p>Jag själv skulle börja med den billigaste varianten, få upp en sida som du gillar och som är lätt att hantera, använda dig av youtube och vimeo för att visa filmerna direkt på sidan, och om allt flyter på smidigt - Pröva egen hosting med tillgänglighet för nerladdning direkt från din sida.</p><p></p><p>Kan du förresten något om HTML och kodning? Du kanske är en jävel på andra språk?</p><p></p><p>Henric</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="heeenkeee, post: 610749, member: 78249"] Om du kikar på kanske ett av Sveriges billigaste webbhotell, men ändå relativt bra enligt mig så är det tyngsta hotellet du kan få ändå bara 25GB, så det beror ju helt på hur stora dina filer blir, och hur många du kommer ha tillgängliga samtidigt. Det är dock fri trafik, vilket gynnar om du väljer att köra med egen host, så sidan inte stängs av bara för många tankar ner dina filmer. Jag själv skulle börja med den billigaste varianten, få upp en sida som du gillar och som är lätt att hantera, använda dig av youtube och vimeo för att visa filmerna direkt på sidan, och om allt flyter på smidigt - Pröva egen hosting med tillgänglighet för nerladdning direkt från din sida. Kan du förresten något om HTML och kodning? Du kanske är en jävel på andra språk? Henric [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Val d'Isère utan jobb men med en Sony PMW-EX1
Tillbaka
Topp