Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Val d'Isère utan jobb men med en Sony PMW-EX1
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flaskpost" data-source="post: 611200" data-attributes="member: 102099"><p>Henke: haha nej du jag kan inte ett piss om HTML, en kompis får nog lösa websidan och sen lägger jag nog bara upp filmerna på vimeo så som jag redigerat dem, ger dem en DVD med redigerad film, och en data-dvd med komprimerat oredigerat material.</p><p>Tack för svar!</p><p></p><p>Karln: Jag mejlade precis med en norrman som filmat en hel del i skidbacke, och han sa att det inte är särskilt stora problem att filma utan motljusskydd, jag tvivlar dock, men får se, ska ut och filma lite idag med polfiltret! kanske laddar upp det senare idag, länkar då. </p><p>Jag kanske kunde låna en kran av en nattklubb i byn, men det är nog rätt jobbigt att ta med sig den ut i pisten, kanske om man stannar i parken en heldag kan det vara värt, har ju bil med mig ner så det löser ju lite av problemet! Om jag inte får tag i den kranen struntar jag nog i det, blir nog för dyrt att köpa en enbart för denna säsongen och frakten upp hit till bergen lär ju vara rätt dyr:/</p><p></p><p>Tror jag höjer mina priser lite, men i början håller jag mig nog rätt "billig" haha, iom att jag är nybörjare..</p><p>Jadu det va jäklar va de använde sig av kranen! vissa riktigt snygga bilder fick de ju till måste jag säga!</p><p>Höjer helt klart standarden på en film när man har tillgång till en sådan, ska kolla in lite mer på det, tack för länken!</p><p>såg först nu att kranen monteras på stativ, det är ju riktigt najs, har ett manfrotto stativ (minns inte modellen) men det ska nog fungera, har dock inte "trekanten" nere i botten för stabilisering.. tror du det funkar ändå?</p><p></p><p>Tack som fan Karln, får se hur det går nu med POL-filtret!</p><p></p><p></p><p>Jarle:</p><p>Ne, det blev rätt fina bilder, vissa var ju som sagt över exponerade men länkar här: [MEDIA=youtube]Oa2jdIJEzL0[/MEDIA]</p><p></p><p>Ska fixa lite updates till den lelle kameran och tack för tipsen om mjukvaran!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flaskpost, post: 611200, member: 102099"] Henke: haha nej du jag kan inte ett piss om HTML, en kompis får nog lösa websidan och sen lägger jag nog bara upp filmerna på vimeo så som jag redigerat dem, ger dem en DVD med redigerad film, och en data-dvd med komprimerat oredigerat material. Tack för svar! Karln: Jag mejlade precis med en norrman som filmat en hel del i skidbacke, och han sa att det inte är särskilt stora problem att filma utan motljusskydd, jag tvivlar dock, men får se, ska ut och filma lite idag med polfiltret! kanske laddar upp det senare idag, länkar då. Jag kanske kunde låna en kran av en nattklubb i byn, men det är nog rätt jobbigt att ta med sig den ut i pisten, kanske om man stannar i parken en heldag kan det vara värt, har ju bil med mig ner så det löser ju lite av problemet! Om jag inte får tag i den kranen struntar jag nog i det, blir nog för dyrt att köpa en enbart för denna säsongen och frakten upp hit till bergen lär ju vara rätt dyr:/ Tror jag höjer mina priser lite, men i början håller jag mig nog rätt "billig" haha, iom att jag är nybörjare.. Jadu det va jäklar va de använde sig av kranen! vissa riktigt snygga bilder fick de ju till måste jag säga! Höjer helt klart standarden på en film när man har tillgång till en sådan, ska kolla in lite mer på det, tack för länken! såg först nu att kranen monteras på stativ, det är ju riktigt najs, har ett manfrotto stativ (minns inte modellen) men det ska nog fungera, har dock inte "trekanten" nere i botten för stabilisering.. tror du det funkar ändå? Tack som fan Karln, får se hur det går nu med POL-filtret! Jarle: Ne, det blev rätt fina bilder, vissa var ju som sagt över exponerade men länkar här: [MEDIA=youtube]Oa2jdIJEzL0[/MEDIA] Ska fixa lite updates till den lelle kameran och tack för tipsen om mjukvaran! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Val d'Isère utan jobb men med en Sony PMW-EX1
Tillbaka
Topp