Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
val d'isere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="norly" data-source="post: 1290087" data-attributes="member: 122396"><p>Menade mer att jag inte riktigt vet vad du letar efter. Alla gillar olika ställen oavsett ålder...</p><p></p><p>Vi hängde mycket på le petit danois för afterski. Samt moris.</p><p></p><p>För boende tycker jag gamla stan är nice. Lite dyrare men våningarna har hitintills vart mysigare och lite större. Typ mellan UCPA hotellet och själva huvudgatorna.</p><p></p><p>nu var det några år sen jag brukade åka dit, och då var jag under 40. så kanske inga bra tips, fast jag hade nog gått till samma ställen nu när jag är över 40 också...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="norly, post: 1290087, member: 122396"] Menade mer att jag inte riktigt vet vad du letar efter. Alla gillar olika ställen oavsett ålder... Vi hängde mycket på le petit danois för afterski. Samt moris. För boende tycker jag gamla stan är nice. Lite dyrare men våningarna har hitintills vart mysigare och lite större. Typ mellan UCPA hotellet och själva huvudgatorna. nu var det några år sen jag brukade åka dit, och då var jag under 40. så kanske inga bra tips, fast jag hade nog gått till samma ställen nu när jag är över 40 också... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
val d'isere
Tillbaka
Topp