Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi är ett gäng tjejer som ska busa i Val D'isere v 2..! tänkte höra mig lite för.. Nån som vet var hotellet Hauts de Rogoney ligger? nära centrum? Hur är standarden?
tjah! e ett gäng på fyra gossar som ska dit samma vecka ;D vet ingenting om d du fråga men tänkte att d kan va kul o veta att man inte e ensam svenska där nere ;D vi ska bo i La Daile, typ en bit utanför "stora" val disere. vilket bolag åker ni me? lion?
vi åker me lion alpin, så tyvärr blir det ingen trevlig bussresa tillsammans, men risken för kollision finns ju alltid ändå ;D vem vet, bussarna kanske krockar ^^ jäjjä, men ha en fett najs vecka i valle!
Var där förra året men ska inte dit i år... Ni kommer bo ganska centralt, eller ja bara man bor i val disere är det ju centralt :P vi bodde i la daille och tyckte det va lite långt bort...drygt att gå hem från krogen om man inte ville gå därifrån vid 2.20 eller när nu sista gick och det ville man ju inte:D
Vi var ofta på after ski på moris. Det var bra tyckte jag, mycket svenskar eftersom alla resebolag hade sin egna hörna typ.
Tips; missa för guds skull inte saloon och dicks tea bar! Hur kul party som helst;D
Nä nu blev jag avis jag vill också dit.... Men ha så kul iaf=)
Baguetter är billigt och gott handla å äääät:D Och så måste ni testa kyckling kebaben!! Kom inte ihåg vad stället hette men det är ett typ som sibylla som ligger lite på vägen mot la daille, nattöppet. SKITGOTT!