Val d'isere

Antonthorin

Ny medlem
Val d'isere
Jag och en polare sticker ner till Valdi nu på onsdag (28e November), vi behöver boende för säsongen! Vi kör stenhårt med skidor och lika mycket energi på kvällen/natten! Så finns det folk som behöver lite Skåne humor är det bara att skriva till mig här eller på facebook. (Anton Thorin, bor i helsingborg)

Peace
///Anton Thorin

Val d'isere
Ni kan ju jätte gärna joina mig och två till från stockholm (2killar, en tjej alla 93'or), så kan vi bo 5st ihop. Vi letar oxå efter bra boende nu, så medelar vi varandra när man hittar ett lämpligt boende :) (Jag sticker ner den 26 novmber)

Val d'isere
Sweet! hur gör ni med boende dom första dagarna? har ni jobb eller? vi kommer typ till valdi kl 19:00, vi kan ju ses på le petit danois sen på kvällen. Peace!

Val d'isere
Jag lyckades bo hos några några dagar tills jag hittar riktiga boendet. Jag ska leta jobb härnere nu. Visst kanske det, kommer nog vara svårt att känna igen varandra dock :)

Val d'isere
vet du om dom har plats för 2 till? jag vet inte om vi kommer sent för det verkar som om att vi får ta tåg och piss, typ försent att boka transfer nu, hur kom du till Valdi?

Tillbaka
Topp