val sådär

rojben

Ny medlem
val sådär
hallo ja...
jag annar att jag förmodligen inte blir överöst med svar
men...
jag och en polare lettar efter nån villa eller franskt
chauteau att övernattta på under följande säsong!!!
Om det skulle vara nån som har hittat någon lägenhet
och har plats för två pers till så kanske ni kan höra av
er....exakt!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp