Val Thorens 11/12?

Val Thorens 11/12?
Lite halvt, blir antingen Österrike eller Val Thorens :) val thorens är ju hur nice som helst, de grejerna vi tyckte var sega var bara att det är 80 % dudes där och det vore nice med lite skog att åka i.

Val Thorens 11/12?
har fått jobb som hotellpersonal på ett av nortlanders hotell i val thorens. men är det hiss eller diss att jobba för dem?

Senast ändrad:
Val Thorens 11/12?
Hej!
Jag är vansinnigt sugen :) Letar boende och jobb för fullt! Någon som behöver en inneboende i lägenheten?
Kram

Val Thorens 11/12?
Jag och en polare kommer dra ner till VT i början av december, någon/några som går i samma tankar och kan vara villig att splitta en taxi upp på berget. Kostar ca 70-75 euro

Val Thorens 11/12?
Jag o två polare skall åka ner men kommer bara stanna i en månad c:a, 20 Dec - 20 Jan, har inte hittat boende än men dela för att hålla ner kostnaden är ju alltid bra...

Val Thorens 11/12?
Jag och en polare flyger till geneve den 25 november och skulle vilja hitta några sköna själar att dela taxi med till val tho! :D
Så, ska någon mer ner den 25e?
Skicka ett PM eller två.

Peace

Senast ändrad:
Val Thorens 11/12?
Hej!

Vi är två 19 åriga tjejer som söker boende i Val thorens för säsongen 11/12
Någon som har två sovplatser? Vi delar gärna lägenhet

ha det gött

Klara & Ebba

Val Thorens 11/12?
Jag funderar på att dra ner den 24 november. Vet ni hur det ser ut med transport, måste man ta taxi? I så fall skulle jag kunna dra en natt på ett hotell och vänta in er?

Söker för övrigt också boende, hoppas på att lösa inom de närmaste dagarna och mottager tacksamt all hjälp jag kan få.

/oskar

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp