Val Thorens 11/12

sturen

Ny medlem
Val Thorens 11/12
Jag och en vän har precis bestämt oss för att dra till Val Thorens i vinter. Vi vill hitta boende och eventuellt jobb.. Några som är på?
Vi välkomnar er med öppna armar!

Val Thorens 11/12
Hej!

Jag är jättesugen! Har åkt skidor varje år sedan jag var fyra men har aldrig varit i Val Thorens. Nu vill jag dit, bo, jobba och ÅKA!
Jag är en positiv, idrottande, välorganiserad och skidälskande 19 åring. Jag har en tjänst här hemma december ut och vill åka så snart året är över. Har tänkt mig att åka till Val Thorens i början av januari och stanna minst till april slutar.
Har ni fixat boende än, och behöver ni i så fall en till skibum i lägenheten? Eller har du bara ett hett tips på hur man lättast hittar lägenhet? Tar tacksamt emot alla tips!

Ha det kanonbra så hoppas jag vi hörs!

Kram
Sara

Val Thorens 11/12
Jag och min kompis har planerat att dra ner i slutet av november. Vi är båda 20 år och mycket sociala och framåt vi har är dock inte helt säkra på vilken ort som vi skall bestämma oss för men Val Thorens står helt klart långt upp på listan. Hör av er om ni skulle vara intresserade av att dela boende eller dyl.
adam_fredborg@hotmail.com

Val Thorens 11/12
vi kan tänka oss dela taxi från geneve om ni ska ner i början av december, vi behöver bara boende i en månad så vi är nog inte optimala dela en lägenhet med tyvärr, men allt går att lösa

Tillbaka
Topp