Val Thorens 2016 med Rollin'snow

Frida98

Ny medlem
Hejsan! Vi är två 17 åriga tjejer och är riktigt sugna på att åka ner till val Thorens med rollin'snow på sportlovet 2016 vecka 9, då kommer vi alltså nästan vara 18. Problemet är att dem bara har fyra bäddar och i våran kompiskrets är vi dem ända som åker skidor. Om vi inte fyller ut rummet måste vi betala för dem två bäddarna ändå vilket blir väldigt dyrt så vi tänkte dra en chansning här om det finns några som skulle kunna tänka sig att dela på en lägenhet? Hör av er här nedan eller till denna mail : hejfridis@hotmail.com
Tack på förhand!

Åkte med dem før nått år sen. Om ni bara bokar før 2 så lær ni ju kunna få før 2? Nær jag åkte med några polare så fick jag å ena polarn sova med 2 tjejer i 1 fyra personers rum... ehehe.. var dock en soffa i ett "vardagsrum" jag sov i.

men då var det lite krångel også. Var egentligen meningen att en till skulle komma med. Men då han beställde sina biljätter så boka han fel vecka. Sen avbeställde han den veckan og boka sedan in rätt vecka. Men när han betala in så blev den första som var avbokad betald istället för den som var bokad. Resultatet blev att han inte fick följa med då han inte hade betalat för sin rätta vecka och upptäcktes för sent för att kunna få pengarna tillbaka
Så kanske därför vi fick sova som vi gjorde..

Sålänge ni inte vill ha en lägenhet med endast två sovplatser tror jag inte att ni behöver betala extra, dock dela boende med några andra. Såhär står det på deras hemsida "Är man ojämnt antal personer i en grupp kommer man få dela lägenhet med andra gäster och ibland även få dela på sin grupp", men det står inget om att betala extra :) Ska sj ner med några kompisar vi kanske träffas, men är fler än två tyvärr. Hoppas det löser sig!

Tillbaka
Topp