Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag och några polare har redan börjat fundera på vinterns åkande, val thorens verkar intressant, men vilken månad ska man åka, för att inte bli mött av bara backar?
Jag var där i Mars i år och det ösregnade.... Fast det ska man nog inte dra för stora växlar på, hela förra säsongen var ju minst sagt dålig. Jag har tidigare varit där i början av januari och då fanns det hur mycket puder som helst. Det skiftar väldigt mycket från säsong till säsong hur tillgången är på snö och när det är bäst.
Jo, denna säsongen var väl inget vidare. Men på något sätt så lyckades jag o gänget pricka in precis rätt veckor. v10-11 (2/3 till 16/3)
Det snöade 9 dagar i sträck innan vi kom ner. Den 3/3 sken solen och det var mycket puder! Fin fint!
Nackdelen med mars är att det blir väldigt varmt på dagarna om solen skiner. Med andra ord så är det hård skare på förmiddagen samt lavinfarligt senare på dagen . Men det finns repor som ligger bra till i skugga. Ha det fett!