Val Thorens v11

Val Thorens v11
SOrry att jag inte svarat tidigare, vart en massa att göra.

Var där v6 förra säsongen och hade en helt grymt vecka. Finns en del riktigt sköna offpistrepor att köra vid nysnö. De är dock ganska lätta att komma till så man får vara tidig om man skall få lägga första svängarna.

Annars är de väl som de flesta andra franksa skidorter. Har iofs ingen jätteerfarenhet av andra men byn är tyvärr lite mindre mysig än Val d isére. Men de finns ju öl i barerna där me.

Bästa afterskin är lätt Tango. Bra röj!

Vem vet vi kanske syns

HA de
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp