Val Thorens v6
Ska till Val Thorens med UCPA nu vecka 6. Är det någon annan härifrån som ska dit då?
Snön börjar komma där nu. 110cm i dalen och 150 på toppen (2005-01-26). Snöar det någon vecka till så lär det bli perfekt.
Jag åker snowboard släpar med min egna bräda. Tänkte köra utan UCPA guiderna detta året. Blir det puder så hänger jag nog med när de kör offpist iofs.
Snön börjar komma där nu. 110cm i dalen och 150 på toppen (2005-01-26). Snöar det någon vecka till så lär det bli perfekt.
Jag åker snowboard släpar med min egna bräda. Tänkte köra utan UCPA guiderna detta året. Blir det puder så hänger jag nog med när de kör offpist iofs.