Val Thorens v6

walkir

Ny medlem
Val Thorens v6
Ska till Val Thorens med UCPA nu vecka 6. Är det någon annan härifrån som ska dit då?

Snön börjar komma där nu. 110cm i dalen och 150 på toppen (2005-01-26). Snöar det någon vecka till så lär det bli perfekt.

Jag åker snowboard släpar med min egna bräda. Tänkte köra utan UCPA guiderna detta året. Blir det puder så hänger jag nog med när de kör offpist iofs.
 
Val Thorens v6
Jag å ett gäng polare skall dit v. 11
Skall bli gött!

Hört att Centret ligger mitt i backen. Kan det bli bättre?
Hör av er när ni varit där!

\ Burton Code

 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp