Val Thorens vecka 9 !

Val Thorens vecka 9 !
Absolut, vi drar tre glada grabbar med buss, nortlander. Vi kommer bo på ett lägenhetskomplex som heter Silveralp. Första gången för mig i Val Thorens, va i chamonix vid nyår för tredje gången på 4 år, så det känns helt rätt att testa vallen.

Någon som vet något värt att berätta om allt från hur det är att resa med northlander till bra åk som man inte får missa vid ett eventuellt dump får gärna dela med sig av sina erfarenheter!

Val Thorens vecka 9 !
någon som vart där?? i så fall är det nån som har tips om afterski och uteställen?? för man kommer väll in även om man är yngre?? någon skön offpistrepa?

Val Thorens vecka 9 !
aa fan bästa afterskin är på tango sen på kvällen är det antingen malaysia elelr underground som gäller .. :D:D:D (har jag hört fr¨n mina poalre)
har itne avrit där själv men ska dit nu vecka 9 med massa folk kommer bli GRYYYYYMT

Val Thorens vecka 9 !
det blir grymt. fast synd att det är så lite snö. det är ju lite segt jämför med champan som har 2.8 m :/

Val Thorens vecka 9 !
bad beat att åka till Val Thorens när Chamonix har mer än dubblet så mkt snoe.,. :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp