Val´Thorens

Val´Thorens
Hej, jag heter Peter och är 24 år. Jag och min kompis Nicklas 25 år, ska åka ner till Val´Thorens 26.12.04 till 09.01.05 och söker nu två personer att dela våran lägenhet med. Priset för lägenheten och perioden 26.12.04 - 09.01.05 är 770 Euro. Om vi blir fyra delas alltså priset på fyra, vilket motsvarar ca 190 Euro för två veckor. Är ni intresserade av en vecka är detta också intressant.

Val´Thorens
TJENA! jag funderar på att dra ner till alperna och säsonga så det är definitivt intressant! tänkte kolla om du har koll på om det kan vara svårt att få jobb om man inte pratar franska? (pratar italienska). /nils

Val´Thorens
Tjena! Jag vet faktiskt inte om det är svårt att få jobb. Jag och Nicklas var där januari och mars men utan att arbeta. Prova att kontakta ett svenskt Langleyhotell i Val´T som kallas för "Tango". Där arbetar enbart svenskar. Vad hotellet heter vet jag faktiskt inte men alla säger Tango. Är du intresserad av boende?

Val´Thorens
Ska nog inte vara ngt problem att fixa jobb om du orkar kämpa lite för det. Jag o en kompis var dör förra året o fick gå runt o fråga i 2 veckor, men sen hade vi jobb o bostad för jela säsongen- så det var det värt! Om ni planerar att köra ner o behöver ngn att dela besinpris o körning med, HÖR AV ER (0704322172)! Ska ner runt 1a dec el ngt tidigare. Har även bostad om ni vill hyra för första veckan el så... Ska Hotellet heter Le Corotel förresten...

Tillbaka
Topp