Val Thorens?

• Trådstartare Trådstartare kikkki
  • Start datum Start datum
K

kikkki

Guest
Val Thorens?
Hej! Jag ska åka ner till Val Thorens nån gång i december och stanna hela säsongen. Har gjort säsong i Chamonix och Val d"Isère tidigare , men nu vill jag till Val Thorens eftersom jag haft grym åkning där och vet att det är allmänt asballt! Har bokat en plats lite halvt i en lägenhet genom alpservice, men de är ju inte så himla jättebilliga, så om det går att fixa nåt annat, så vore ju det kalas. Ska åka bil ner och har plats över, så om ni är sugna på Val Thorens och sånt, så hör jättegärna av er!
Erica.

Val Thorens?
HEJ!
Vill jätte gärna åka med i din bil till Val Thorens om jag får! Jag har gjort en säsong tidigare i Val Thorens o ska nu åka tillbaka. När i december ska du åka? Måste nämligen vara där senast 7e man skulle hellst vara framme ännu tidigare, börjar nämligen jobba den 8e.

Tyvärr har jag inget tips om bostad, det e det som e det största problemet i val Thorens, o fransmän e ju som de är, så det e väldigt svårt att få ngt gjort om man inte är på plats. Vad jag vet säkert e dock att jag o min pojkvän (som åker från england o därför inte vill åka bil från sthlm) har lägenhet som vi fått genom jobbet men vi har oxå fasligt ont om pengar. Så ifall du skulle vilja åka ner o leta är du mer än välkommen att bo hos oss ett par veckor mot mindre betalning.

Maila (martina_byttner@hotmail.com) eller svara på inlägg!

Tillbaka
Topp