Fippe Ny medlem 2007-01-22 val thorens #1 För alla som ska hit snart.... Vi väntar 50 cm natten mellan tisdag onsdag, och detta på en stabil grund på 80cm
För alla som ska hit snart.... Vi väntar 50 cm natten mellan tisdag onsdag, och detta på en stabil grund på 80cm
B brorkanin Ny medlem 2007-01-23 val thorens #4 fan vad gött ! ska också dit V 14 fett najjs nån mer som ska?
Johan-S Ny medlem 2007-02-03 val thorens #5 Nice sakll dit V9 ! TANGO TANGO !!! LALALALA BAILAAA !!!! El gringo !!!!!!! LEMNODE !!!!!!! JIIHAA!! :D (slog slint nuh) Senast ändrad: 2007-02-03
Nice sakll dit V9 ! TANGO TANGO !!! LALALALA BAILAAA !!!! El gringo !!!!!!! LEMNODE !!!!!!! JIIHAA!! :D (slog slint nuh)
N New_Era-Erik Guest 2007-02-03 val thorens #7 vaddå ligger de inte alltid ett löst lager kola på 50 cm i val thorens? de har jag hört...
U user69081 Guest 2007-02-08 val thorens #8 @ New Era Erik, givetvis menade han att det skulle komma 50 cm till.. inte att det skulle bli det totalt
@ New Era Erik, givetvis menade han att det skulle komma 50 cm till.. inte att det skulle bli det totalt
Japical Ny medlem 2007-02-08 val thorens #9 Johan-S sa: Nice sakll dit V9 ! TANGO TANGO !!! LALALALA BAILAAA !!!! El gringo !!!!!!! LEMNODE !!!!!!! JIIHAA!! :D (slog slint nuh) Klicka för att se resterande... Ska också dit vecka 9
Johan-S sa: Nice sakll dit V9 ! TANGO TANGO !!! LALALALA BAILAAA !!!! El gringo !!!!!!! LEMNODE !!!!!!! JIIHAA!! :D (slog slint nuh) Klicka för att se resterande... Ska också dit vecka 9
kongodennis Ny medlem 2007-02-08 val thorens #10 blir nog v 11 för oss... någon som vet om de är dyrt å leva där nere?.. har fått för mej att de ska vara ganska dyrt?
blir nog v 11 för oss... någon som vet om de är dyrt å leva där nere?.. har fått för mej att de ska vara ganska dyrt?
SaloScream Ny medlem 2007-02-09 val thorens #13 Jag åker på fredag med Någon som varit där innan, hur är nattlivet där? Och dessutom, mina två kompisar jag åker med åker utan hjälm och jag med. vad ska jag göra, fortsätta med hjälmen eller dumpa den?
Jag åker på fredag med Någon som varit där innan, hur är nattlivet där? Och dessutom, mina två kompisar jag åker med åker utan hjälm och jag med. vad ska jag göra, fortsätta med hjälmen eller dumpa den?
El_Padrino Ny medlem 2007-02-09 val thorens #14 ska ner på torsdag någon som vet hur det ser ut med puder chanserna V.8 ?
Bongo223344 Ny medlem 2007-02-10 val thorens #17 Åker ner på fredag med ett gäng på 20 personer, nattlivet var bra senast jag var där i alla fall.
fuent3SS Ny medlem 2007-02-10 val thorens #19 Aaah Val fucking Thorens hehe skoja men inte dåligt med snö alltså