tjena.
jag är lugnt på, har planerat säsong länge men mkt har runit ut i sanden, jag är på. men som banaz undrar. hur många tar du med ner, hur länge? 6000 vadå, euro/kr per person lr tillsammans.
du kan väl höra av dig på mailen, norge903@hotmail.com så snackar vi mer,
hade gott
/sofia