Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
val thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="korkek" data-source="post: 44925" data-attributes="member: 13129"><p>oj. nu blev du helt plötsligt väldigt ödmjuk. snyggt. jag tar mig friheten att kommentera några textrader.</p><p></p><p>"DET ÄR INTE MINA UPPLEVELSER!!!!!!!!!!!!!!"</p><p>helt sant. vänta tills du fått egna upplevelser, sen kan du svara. om nån frågar mig vad som händer om konjunkturen vänder så kan inte jag svara, för det har jag inte upplevt. det låter jag nån annan göra, som VET.</p><p></p><p>"jag har ju förhelvete bara varit där i en vecka!!!! hur fan ska ja veta?!?!?!?!"</p><p>helt sant igen. återigen: om man inte vet, varför svarar man då?</p><p></p><p>"och sen om det är rätt eller fel är väl jävligt svårt för mig att bedömma?!?!?!?!"</p><p>ytterligare en sanning. så - varför göra den bedömningen? med andra ord: man kanske inte ska svälja allt man hör (och jag tvivlar dessutom på att du återger gemene säsongarman i VT:s åsikter i ämnet).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="korkek, post: 44925, member: 13129"] oj. nu blev du helt plötsligt väldigt ödmjuk. snyggt. jag tar mig friheten att kommentera några textrader. "DET ÄR INTE MINA UPPLEVELSER!!!!!!!!!!!!!!" helt sant. vänta tills du fått egna upplevelser, sen kan du svara. om nån frågar mig vad som händer om konjunkturen vänder så kan inte jag svara, för det har jag inte upplevt. det låter jag nån annan göra, som VET. "jag har ju förhelvete bara varit där i en vecka!!!! hur fan ska ja veta?!?!?!?!" helt sant igen. återigen: om man inte vet, varför svarar man då? "och sen om det är rätt eller fel är väl jävligt svårt för mig att bedömma?!?!?!?!" ytterligare en sanning. så - varför göra den bedömningen? med andra ord: man kanske inte ska svälja allt man hör (och jag tvivlar dessutom på att du återger gemene säsongarman i VT:s åsikter i ämnet). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
val thorens
Tillbaka
Topp