Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Valla och kantslip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nightwish76" data-source="post: 1210293" data-attributes="member: 165046"><p>Någon mer input från någon. Efter vad jag har googlat nu och läst så verkar det som att us Gian skits i mina smprepor och bara fylla dem med valla. Eller fyllan dem med belag material. Ser inte alltför svårt ut. </p><p>Ett exempel i filmen. Droppa på reporna, låt stelna och sickla,slipa bort överflödet? Blir lite dyrt att lämna in 4 par skidor när det antingen inte behövs eller man enkelt kan fixa det hyfsat själv? </p><p> PS. Ska kolla länkade videos i tidigare inlägg sen också innan jag tar beslut. </p><p>Tänkte valla för förvaring nu. Lär inte bli mer åkt detta året tyvärr. </p><p></p><p>[MEDIA=youtube]MwVIy0x5obc[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nightwish76, post: 1210293, member: 165046"] Någon mer input från någon. Efter vad jag har googlat nu och läst så verkar det som att us Gian skits i mina smprepor och bara fylla dem med valla. Eller fyllan dem med belag material. Ser inte alltför svårt ut. Ett exempel i filmen. Droppa på reporna, låt stelna och sickla,slipa bort överflödet? Blir lite dyrt att lämna in 4 par skidor när det antingen inte behövs eller man enkelt kan fixa det hyfsat själv? PS. Ska kolla länkade videos i tidigare inlägg sen också innan jag tar beslut. Tänkte valla för förvaring nu. Lär inte bli mer åkt detta året tyvärr. [MEDIA=youtube]MwVIy0x5obc[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Valla och kantslip
Tillbaka
Topp