Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Valla och kantslip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nightwish76" data-source="post: 1210337" data-attributes="member: 165046"><p>Körde faktiskt på ett rangligt bord igår och nu när man “lärt” sig både slipteknik och Mr Grippy så hade jag inte problem med ett mindre stabilt bord. <img class="smilie smilie--emoji" alt="😄" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png" title="Grinning face with smiling eyes :smile:" data-shortname=":smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p>Har beställt lite mer valla idag och ”pinne” till belag. Så jag kommer att testa laga en av de äldre skidorna som har en lite djupare repa också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nightwish76, post: 1210337, member: 165046"] Körde faktiskt på ett rangligt bord igår och nu när man “lärt” sig både slipteknik och Mr Grippy så hade jag inte problem med ett mindre stabilt bord. 😄 Har beställt lite mer valla idag och ”pinne” till belag. Så jag kommer att testa laga en av de äldre skidorna som har en lite djupare repa också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Valla och kantslip
Tillbaka
Topp