Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Valla och kantslip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1210354" data-attributes="member: 161446"><p>Jag köpte Mr.Grippy, den utgående modellen i våras när XXL reade ut dom för 100:-</p><p>Tack vare tips från forumet här. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":love:" title="Love :love:" data-smilie="16"data-shortname=":love:" /></p><p></p><p>Jag hade redan ordentliga städ/hållare för bänk, men enbart en tillfällig ranglig bänk. Så dessa skulle bli ett komplement. Och testade dessa för inte så länge sen, när jag vallade alla skidor och brädor jag hade. Direkt på garagegolvet efter jag kört ut bilen, inte superergonomiskt kanske, men slapp joxa fram med rangligt bord då.</p><p></p><p>Nu slipade jag inga kanter eller så, men valla gick ju hur bra som helst med såväl skidor som brädor. Kunde t.o.m. behålla bindningarna på brädorna, om jag ställde Grippy på varsin tjocka träplanka. (Det finns säkert någon skola som säger att man SKALL ta bort bindningarna iaf, men nu gjorde jag inte det.)</p><p></p><p>Så tummen upp för Mr.Grippy för mig iaf. Klart enkla, smidiga och stadiga. Och ökar min flexibilitet då jag inte behöver fixa ett bord varje gång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1210354, member: 161446"] Jag köpte Mr.Grippy, den utgående modellen i våras när XXL reade ut dom för 100:- Tack vare tips från forumet här. :love: Jag hade redan ordentliga städ/hållare för bänk, men enbart en tillfällig ranglig bänk. Så dessa skulle bli ett komplement. Och testade dessa för inte så länge sen, när jag vallade alla skidor och brädor jag hade. Direkt på garagegolvet efter jag kört ut bilen, inte superergonomiskt kanske, men slapp joxa fram med rangligt bord då. Nu slipade jag inga kanter eller så, men valla gick ju hur bra som helst med såväl skidor som brädor. Kunde t.o.m. behålla bindningarna på brädorna, om jag ställde Grippy på varsin tjocka träplanka. (Det finns säkert någon skola som säger att man SKALL ta bort bindningarna iaf, men nu gjorde jag inte det.) Så tummen upp för Mr.Grippy för mig iaf. Klart enkla, smidiga och stadiga. Och ökar min flexibilitet då jag inte behöver fixa ett bord varje gång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Valla och kantslip
Tillbaka
Topp