Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vallahjälp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daweee" data-source="post: 890294" data-attributes="member: 65219"><p>jag skulle rekomendera att du tar en mjuk bas valla som du smetar på nu under sommaren. men det mesta funkar utom fluor vallor, dem torka bara ut belaget. om det är någon speciell valla till första skid dan så nej! allt funkar vill du ha bra glid så försöker du hitta en valla som passar till underlaget. på försäsong så skulle jag ta en hård valla eftersom konst snö nöter som bara den på skidorna. sen när det blir varmare så en mjuk fluor valla för att slippa suget under skidorna i vår snön.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daweee, post: 890294, member: 65219"] jag skulle rekomendera att du tar en mjuk bas valla som du smetar på nu under sommaren. men det mesta funkar utom fluor vallor, dem torka bara ut belaget. om det är någon speciell valla till första skid dan så nej! allt funkar vill du ha bra glid så försöker du hitta en valla som passar till underlaget. på försäsong så skulle jag ta en hård valla eftersom konst snö nöter som bara den på skidorna. sen när det blir varmare så en mjuk fluor valla för att slippa suget under skidorna i vår snön. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vallahjälp?
Tillbaka
Topp