Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vallan håller inte
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1198717" data-attributes="member: 66286"><p>Vallade sambons lagg i fredags, K2 nånting nånting.</p><p>Vanlig blåvalla och lite skickel+borste. Åkte eftermiddag 12-15 i söndags och belaget blev helt snustorrt med vita flammor.</p><p>Mina lagg vallade med samma blåvalla var det inget problem med.</p><p></p><p>Okej, hennes lagg är nåt år äldre än mina men jag har nog stoppat in 50 timmar mer åkning på mina.</p><p></p><p>Är det jag som vallar fel eller är hennes lagg slut? Går det att göra något mer än att valla dem? </p><p>Är det nu man ska göra sån där stenslip eller vad det heter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1198717, member: 66286"] Vallade sambons lagg i fredags, K2 nånting nånting. Vanlig blåvalla och lite skickel+borste. Åkte eftermiddag 12-15 i söndags och belaget blev helt snustorrt med vita flammor. Mina lagg vallade med samma blåvalla var det inget problem med. Okej, hennes lagg är nåt år äldre än mina men jag har nog stoppat in 50 timmar mer åkning på mina. Är det jag som vallar fel eller är hennes lagg slut? Går det att göra något mer än att valla dem? Är det nu man ska göra sån där stenslip eller vad det heter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vallan håller inte
Tillbaka
Topp