Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Valloir och La Norma?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 146997" data-attributes="member: 33313"><p>Tja.</p><p>Jag har tidigare planerat att åka på en språkresa utomlands i sommar både för nöjes skull och lite för engelskan.</p><p>Igår hittade jag på en hemsida att man kunde åka på en språkresa till franska alperna (Valloir och La Norma) på påsklovet. Man får åka skidor med lärare 4h om dagen och har en engelska lektion om dan. Resten är det bara att åka på fri fot..</p><p></p><p>Men nu är min fråga. Har någon varit i Valloir eller La Norma? Verkar som att det är i princip samma sak. Jag hittade ingen fakta här på freeride och jag har aldrig hört talas om det.</p><p>Möjligtvis någon som vet hur det är?</p><p>Menar, det känns värdelöst o åka till alperna (för den summan) om det inte finns sjyst snö eller riktigt sjyst park.</p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 146997, member: 33313"] Tja. Jag har tidigare planerat att åka på en språkresa utomlands i sommar både för nöjes skull och lite för engelskan. Igår hittade jag på en hemsida att man kunde åka på en språkresa till franska alperna (Valloir och La Norma) på påsklovet. Man får åka skidor med lärare 4h om dagen och har en engelska lektion om dan. Resten är det bara att åka på fri fot.. Men nu är min fråga. Har någon varit i Valloir eller La Norma? Verkar som att det är i princip samma sak. Jag hittade ingen fakta här på freeride och jag har aldrig hört talas om det. Möjligtvis någon som vet hur det är? Menar, det känns värdelöst o åka till alperna (för den summan) om det inte finns sjyst snö eller riktigt sjyst park. Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Valloir och La Norma?
Tillbaka
Topp