U
user73334
Guest
Vallsberget
Valls ikväll.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo till slut blev det ju rätt bra men det var ju så sent så jag hann inte åka så mycket, stukade tummen några dagar innan det stängde :/ .Antmeister sa:Det blev ju ganska bra på slutet! Tycker då jag...
Ja, kan vara kul att åka till ibland. men för dom som bor vid en så kallad stor backe, till exempel kläppen, lär ju bli besvikna ^^
Vallsberget är i Svensbyn som är ca. 5-6 km från Bergsviken.
Ähhalfleif sa:Jo till slut blev det ju rätt bra men det var ju så sent så jag hann inte åka så mycket, stukade tummen några dagar innan det stängde :/ .Antmeister sa:Det blev ju ganska bra på slutet! Tycker då jag...
Ja, kan vara kul att åka till ibland. men för dom som bor vid en så kallad stor backe, till exempel kläppen, lär ju bli besvikna ^^
Vallsberget är i Svensbyn som är ca. 5-6 km från Bergsviken.
haha, jo. men hade börjat tröttna lite, fan vad man ångrade att man it åkte dom sista dagarna ändå när snön försvann ^^Antmeister sa:Ähhalfleif sa:Jo till slut blev det ju rätt bra men det var ju så sent så jag hann inte åka så mycket, stukade tummen några dagar innan det stängde :/ .Antmeister sa:Det blev ju ganska bra på slutet! Tycker då jag...
Vallsberget är i Svensbyn som är ca. 5-6 km från Bergsviken.bara å åka ändå ;D hihi..
HAHA jag skrev i princip exakt samma sak :P hahahaDynastarr sa:yeah vallsdet blev bra i slutet men i början var det ganska mört, inget att fara till om du bor tex i södra sverige !
![]()