vandrarhem i val T & D?

majalina

Ny medlem
vandrarhem i val T & D?
hej,sitter i paris och har letat vandrarhem i vald,finns inga, sorligt men sant,ska sjalv ner och sasonga och hade behovt ett vandrarhem men men....
lycka till i alla fall,vi kanske ses dar!!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp