Vanilla COKE

• Trådstartare Trådstartare Pizzaaugust
  • Start datum Start datum
P

Pizzaaugust

Guest
Vanilla COKE
Av ren exaltering har jag skitit i att söka om trådar ang den magiska brygden vanilla coke. Men utgår ifrån att dessa freeride åkande personerna inte tänker på annat än red bull. (har varit i det träsket jag också men är på väg ur)

Någon som vet vart vanilla coke tagit vägen? Om det finns någonstans? Osv. Hittelön utfärdas nästan. Att hitta den gömda skatten är belöning nog.
Någon som har vanilla coke i sin stad får ta och köpa upp i lager och sälja på köp och sälj.
Är det värt att beställa från amerikat och slå upp lemonadstånd på busstorget, tror ni man hade gått med vinst?

I NEED COKE VANILLA

fyll i protestlistan som säkert redan skickats in med avslag. hur som helst:

http://www.fuska.se/vanillacoke/

Vanilla COKE
haha, senast jag hörde av vanilla coke innan den gick i graven var för 6 år sedan. antar att den inte var någon storsäljare i norden så dom slutade helt enkelt att göra den här. har för mig att den var rätt äcklig men smaklökarna har kanske utvecklats en aning de senaste 6 åren. jag skriver på!

Vanilla COKE
vanilla coke importeras privat av min ICA som jag jobbar på, i Uppsala. Detta tillsammans med Mountain Dew och Cherry Coke. Allt står alltså redo i kylen för Dig, när Du kommer till vår ICA.

Jag talar om ICA Norby, Svamptorget 1, Uppsala.

Jag dricker den personligen varannan dag ungefär. jag älskar den.

Vanilla COKE
Vet att de finns i kiruna på ica osv. Sen har jag också hört att dom har de bland annat i örebro o lite andra städer.

Hittar du inte kan du ju beställa från www.grays.se

Leta efter nå amerikanska affärer där vart du bor, har dom inte kan du ju be dom beställa in.

Vanilla COKE
Den finns lite varstanns där de säljer tysk coca cola. Eftersom svenska coca cola gick back när de tillverkade coca cola vanilla slutade de med den smaken.

Mvh arbetande man på coca cola.

Vanilla COKE
Det finns här i sollentuna :P Dessutom säljer dem cherry coke, dr peppar, Rootbeers, OSv allt på burk. Sen kan man köpa en sådanhär 20packs förpackning för typ 120 kr :P d e assdyrt

Vanilla COKE
De säljer vanilla coke, cream coke och cherry coke här i tääääääby! De senaste två är däremot ingen vidare hit.

Vanilla COKE
nanna kiosk umeå :) dom har också root beer, cherry coke, montain dew, cola light+ eller vad det hette och massa andra konstiga drickor :)

Senast redigerad av en moderator:
Vanilla COKE
Tack för visat stöd allesammans. Ja nu är det ju så att man sitter i ett älgpass i mellersta norrland. Cherry coke vill jag inte diskutera. Den är vidrig. Hittade den i umeå. Dock ingen vanilla coke där.

Vi i östersund har bara turk affärer och frågar man efter vanilla coke där får man något helt annat antar jag. i pulver form.

Ska kolla in länkarna och kolla om det leder någonvart. Jag glädjer mig tillsammans med den lycklige ASSR som får dricka denna dryck varannan dag.

Viktoria-L vad är coke cream? lät inte som någon vidare hit, iof var jag väldigt skeptisk till vanilla coke också.

Vanilla COKE
perrefrirreberreklarre sa:
Ica Kvantum i luleå, har den iallafall. Galet god! :D
Tänkte precis säga det, ett av de få ställen som har den.
Jävligt synd att man aldrig fastnat för den bara, men kanske åker dit och provar.

Kanske jag kan köpa några och skicka ner till dig också, Agge???

Vanilla COKE
Jag spanade in en burk på ica i flogsta (Uppsala) Härom veckan..annars var det flera år sedan jag sett den!

Vanilla COKE
afgystahlnees sa:
Tack för visat stöd allesammans. Ja nu är det ju så att man sitter i ett älgpass i mellersta norrland. Cherry coke vill jag inte diskutera. Den är vidrig. Hittade den i umeå. Dock ingen vanilla coke där.

Vi i östersund har bara turk affärer och frågar man efter vanilla coke där får man något helt annat antar jag. i pulver form.

Ska kolla in länkarna och kolla om det leder någonvart. Jag glädjer mig tillsammans med den lycklige ASSR som får dricka denna dryck varannan dag.

Viktoria-L vad är coke cream? lät inte som någon vidare hit, iof var jag väldigt skeptisk till vanilla coke också.
Har för mig att österns livs eller vad den där vattenpipsaffären heter hade den förut.
Annars går det ju beställa från www.grays.se

Vanilla COKE
kossan sa:
afgystahlnees sa:

Har för mig att österns livs eller vad den där vattenpipsaffären heter hade den förut.
:O måste undersökas. tack för tipset trodde inte han hade annat än nudlar tho.

Vanilla COKE
afgystahlnees sa:
kossan sa:
afgystahlnees sa:

:O måste undersökas. tack för tipset trodde inte han hade annat än nudlar tho.
det var nått år sen så hoppas inte på för mycket

Vanilla COKE
Dt finns Vanilla COKE på min ICA också :) Ica Luthagen Uppsala ! !!!!! ! !! ! ! ! ! !

Vanilla COKE
prova att sodastreama egen cola med hjälp av deras smak, sen häller du i lite vaniljsocker...
vet inte om det funkar, men du nån måste ju prova!
meddela gärna era resultat om ni provar detta!

Vanilla COKE
caller1 sa:
prova att sodastreama egen cola med hjälp av deras smak, sen häller du i lite vaniljsocker...
vet inte om det funkar, men du nån måste ju prova!
meddela gärna era resultat om ni provar detta!
Låter som en idé som sverker skulle sopat rätt ner i soptunnan. Förlåt om jag verkar kritisk men since sodastreamade drycker är hög explosiva ( prova inte he i drycksmaken innan du her bubblorna lr dylikt!! ) så tror jag att vaniljsocker i det skulle framkalla radioaktiv hög skummning level niner niner delta alpha 9 och erat kvarter vore lika borta som mina moppe nycklar

på återseende

Tillbaka
Topp