Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var bo i alperna Jan/Feb 2021 med 1-åring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schzeramo" data-source="post: 1201846" data-attributes="member: 147193"><p>Jag och frugan är båda runt 30 år och tänkte pröva att bo i alperna (jag jobba på distans) under en 6/8-veckors period 2021. Vi är dugliga skidåkare, har precis börjat utforska offpiste med sändare och så.</p><p></p><p>Min funderingar är vilka orter som kan tänkas lämnpliga utifrån detta kriterier:</p><p>- Nära till större flygplats (1-2h transfer) så vänner och familj enkelt kan komma ner på en weekend.</p><p>- Medium/stort system så man inte tröttnar direkt</p><p>- Inte allt för mycket stök (Val T, St Anton etc. går bort)</p><p>- Ingen en av de absolut dyraste orterna, men behöver inte vara tokbilligt heller</p><p></p><p>Så var borde vi åka och hur i €%# hittar man ett boende för en längre vistelse, där man inte behöver bo som en råtta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schzeramo, post: 1201846, member: 147193"] Jag och frugan är båda runt 30 år och tänkte pröva att bo i alperna (jag jobba på distans) under en 6/8-veckors period 2021. Vi är dugliga skidåkare, har precis börjat utforska offpiste med sändare och så. Min funderingar är vilka orter som kan tänkas lämnpliga utifrån detta kriterier: - Nära till större flygplats (1-2h transfer) så vänner och familj enkelt kan komma ner på en weekend. - Medium/stort system så man inte tröttnar direkt - Inte allt för mycket stök (Val T, St Anton etc. går bort) - Ingen en av de absolut dyraste orterna, men behöver inte vara tokbilligt heller Så var borde vi åka och hur i €%# hittar man ett boende för en längre vistelse, där man inte behöver bo som en råtta? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var bo i alperna Jan/Feb 2021 med 1-åring
Tillbaka
Topp