Var bor du?

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Var bor du?
Örebro, förra året ca. 2 veckor - i år blir det betydligt mer.
Kan man inte ha nån omröstning, där man får fylla i hur många dagar man snittar och var man bor nånstans eller nåt liknande?

Senast ändrad:
Var bor du?
jag bor i helsingfors ocha jag åker så mycket ja hinner förra året blev det ganska mycket. över 50 här och över en vecka utomlands fast nu har de varit så lite snö att det blir en aning mindre :C

Var bor du?
bor i gbg och hinner dessvärre inte me alls mycket.. typ max 20 - 25 dagar / år... de e förjävligt, ja kmr ju aldrig bli pro me så lite åktid :'(

Var bor du?
sthlm..

Fick väl 60 dagar i nån fjällanläggnig förra året. sen åkte man ju i snitt 2 dagar i veckan i hemmabacken.

skulle gissa på. 70 - 80 dagar.

Var bor du?
Sunne Värmland...

Olika. Normalsäsong 30+

ifjol. en...

Var ute och reste. var i himalaya och klättrade i Anderna så snö och is blev det iaf:) annars hade jag aldrig åkt...

Var bor du?
Bor en bit utanför Göteborg. Blir ca 30+ skiddagar för mig i år hoppas jag. Om allt går som det ska.

Senast ändrad:
Var bor du?
Bor i drömstaden för åkning, Borås, vi har ..........hmm............hmm.........hmm........
DJURPARKEN, 4mil till Ulricehamnsbacken som jag tycker suger ändå och JÄVLIGT MYCKÉ REGN!! (och så nåt j-a guld alla tjötar om)
Säsongen går i Val Thorens tecken så lite snödagar får jag ihop.
Sköna med Borås är att kommunen preparerat en utomhusrink för skridskor på torget, den har regnat bort!!! he he.. Så välkomna till MIN stad.

Var bor du?
Jag bor i Vetlanda i småland .. Brukar åka 2 veckor i sälen men i år blir de 4-5 veckor i sälen och så åker ja i hemmabecken nästan varje dag dom har öppet .

Senast ändrad:
Var bor du?
Kiruna, fast bor i arvidsjaur lite tillfälligt..

Och åker så mycket jag kan och hinner med! Försöker hinna med någon gång i veckan iallafall.

Var bor du?
Sundsvall
blir väll ungefär 3 dar per vecka tills det inte går att åka mer.
Blir förhoppningsvis Avoriaz i vinter då blire några dagar till på kalendern.

Var bor du?
Borås här med!! Bir väl minst 1 månad om man lägger ihop skid dagarna.
Jo, Ulricehamns backen är väl inte den roligaste men men bättre än inget...

Var bor du?
west side of finland.. altså pampas.. vilket betyder att det är platt här.. högsta berget inom 150 km har ca 50 fallhöjdsmeter.. men de blir ett par veckor i lappland varje år..

Var bor du?
Liiiidingö med det där lilla fina i:et

Jag åker cp mycket, kolla min profil så kan du se vilka orter jag ska dtill.....

Var bor du?
en rolig liten följdfråga skulle ju vara -Hur bor du?

jag bor i ett komprimerat rum intill en smärre gymnastiksal/min storasysters rum.
jag har en säng och en matta, som vid transformerat tillstånd kan bli ganska mjuk och behaglig att sova på. förövrigt är rummet fint tappetserat i ljusa blommmönstrade tapeter i diverse färglada kulörer.

and thats abaout that, thanks MTV for looking at my crib, läjter

Tillbaka
Topp