Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Örebro, förra året ca. 2 veckor - i år blir det betydligt mer.
Kan man inte ha nån omröstning, där man får fylla i hur många dagar man snittar och var man bor nånstans eller nåt liknande?
jag bor i helsingfors ocha jag åker så mycket ja hinner förra året blev det ganska mycket. över 50 här och över en vecka utomlands fast nu har de varit så lite snö att det blir en aning mindre :C
Bor i drömstaden för åkning, Borås, vi har ..........hmm............hmm.........hmm........
DJURPARKEN, 4mil till Ulricehamnsbacken som jag tycker suger ändå och JÄVLIGT MYCKÉ REGN!! (och så nåt j-a guld alla tjötar om)
Säsongen går i Val Thorens tecken så lite snödagar får jag ihop.
Sköna med Borås är att kommunen preparerat en utomhusrink för skridskor på torget, den har regnat bort!!! he he.. Så välkomna till MIN stad.
Jag bor i Vetlanda i småland .. Brukar åka 2 veckor i sälen men i år blir de 4-5 veckor i sälen och så åker ja i hemmabecken nästan varje dag dom har öppet .
Sundsvall
blir väll ungefär 3 dar per vecka tills det inte går att åka mer.
Blir förhoppningsvis Avoriaz i vinter då blire några dagar till på kalendern.
west side of finland.. altså pampas.. vilket betyder att det är platt här.. högsta berget inom 150 km har ca 50 fallhöjdsmeter.. men de blir ett par veckor i lappland varje år..
en rolig liten följdfråga skulle ju vara -Hur bor du?
jag bor i ett komprimerat rum intill en smärre gymnastiksal/min storasysters rum.
jag har en säng och en matta, som vid transformerat tillstånd kan bli ganska mjuk och behaglig att sova på. förövrigt är rummet fint tappetserat i ljusa blommmönstrade tapeter i diverse färglada kulörer.
and thats abaout that, thanks MTV for looking at my crib, läjter