Var Henke stekt/hög/bäng på JoI intervjun?

assr

Aktiv medlem
As topic says:
Jag tittade på FR:s finalfilm från JoI och slogs av en sak. Henke verkar helt lost, har svårt att formulera meningar och är ganska mjuk i uttalet. Min brud påpekade det och frågade mig "Den där killen är ju hög, eller?"

Har han rökt på? Är han kanske bara hög på endorfiner och energidryck?

Vad tro ni?

För klippet, se;
https://www.freeride.se/content/7337/

Hahah men din tjej kanske jämförde honom mot en normal person, henke verkar ju ändå något hög i allmenhet tillskillnad från "normala" personer :D
Ett bra exempel är nån jär som har lagt upp ett klipp på henke när han kollar på b dog när han kör hahahah! Henke står och skäller(ur ur ur) o sånna saker så ja..

Ganska Obvious. Reagerade starkt på Hans "mjuka" röst, Med tanke på hur han låter när han pratar engelska.

han lät lite ovanligt. men inte tillräkligt för att säga att ska vara hög eller nåt :P känns lite överdrivet :P

9179401_79.jpg

DÖDSKNARKARSKIDÅKARE

Skulle kännas lite farligt om han var det under tävlingen...
Men ja, det kändes som om han var det, även fast är är lite "bäng" allmänt

med risk för att vara orelevant, eller att framställa mig som liberal, i frågan; även de gamla grekerna hade en förkärlek till trolldom/raketbränsle.

mycket på vår jord och i det vardagliga livet börjar med knark och slutar i sängen. därför sitter vi alla här i samma båt å porr-surfar å käkar ost-krokar.

Senast ändrad:
dwennberg sa:
Att henke röker är väl ingen nyhet direkt? Hela inspired gänget gör ju det... Deras team i Orage Masters hette ju till och med Ganja Force. Folk måste ta och öppna ögonen, och sluta tro att man är heroinist bara för att man röker cannabis

http://i.imgur.com/nPuDxWq.jpg?1
Och vad är det för fel att vara heroinist? Gör det något om folk skulle tro att man är det? Anar en dubbelmoral.

Max_Faktor sa:
Och vad är det för fel att vara heroinist? Gör det något om folk skulle tro att man är det? Anar en dubbelmoral.
Försöker förstå mig på hur du tänker, menar du att alla illegala droger bör ses på samma sätt oavsett om ena är livsfarlig och andra relativt harmlös? Är som att säga att det är typ samma sak att gå omkring med tårgas på stan som att bära omkring på ett jävla raketgevär bara för att båda är illegala, är det även dubbelmoral att säga att det är värre att gå omkring med raketgeväret? Även lagen är ju uppdelat i tunga och lätta droger (dubbelmoral där också?). Eller menar du helt enkelt att det inte är fel på varken heroin eller cannabis? "Felet" med heroin är väl att det är väldigt svårt att fungera ur ett sociologiskt perspektiv med ett heroinmissbruk något som många ser som ett problem, sen att heroin kan ha dödliga konsekvenser är knappast nått som man kan anse vara bra och det verkar även vara väldigt svårt att bruka heroin utan att hamna i missbruk, missbruk är aldrig bra oavsett drog, legal som illegal.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp