var hittar jag sk"tall tees"

Mustache

Medlem
har kikat på top streetwear.com men hittar inga storlekar som tillfredsställer mig:P

så har ni nån sida ni sitter på?

mvh

hör med edoggo eller vad han heter, eller så beställer du från någon amerikansk sida, dom har nog en del. Läste i en exakt likadan tråd som denna om en tysk hemsida som såg ut att ha jävligt stora streetkläder, kommer dock inte ihåg vad den heter.

Victors sa:
hör med edoggo eller vad han heter, eller så beställer du från någon amerikansk sida, dom har nog en del. Läste i en exakt likadan tråd som denna om en tysk hemsida som såg ut att ha jävligt stora streetkläder, kommer dock inte ihåg vad den heter.
edoggo?

grejen är ju det att jag är 1,94 lång:P och den ska sträcka sig så den går under salomon gangsta jacket:P då lär jag ha större än xxxxxl:P

Förstör inte salmon gangsta sätet. Skit snyggt utna någon ful tröja under. Det kommer bara uppsaktas av p12or.

hoodboys har rätt långa, annars kan du ju ölja senaste trenden å ta två vanliga tees och sy ihop lite slarvigt med symaskin :) Går att göra bajslånga liksom..

Det har jag och mina vänner gjort och det fungerar felfritt :)

simon_t sa:
Jens_F sa:
ellos.se har massa olika t-shirtar och dom är 75 cm i (M) så dom är nog ganska stora och dom finns i upp till 6xl

http://www.ellos.se/DetailPages/Det...201991&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
sexigt! här har du ett schysst nattlinne annars http://www.ellos.se/DetailPages/Det...211500&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= är ju i princip samma sak som en s.k. tall tee. fanns ju i sexigt rosa också.
Slutsåld ju :(

var stenhård och klipp sönder en t-shirt och sätt fast den i jackan så hänger den ut fint under. har en polare som gjort det och ser grymt ut!

men det är kanske 6xl med, är bara 1,75 så kollade inte så noga, vill inte ha tröjor som ser ut som balklänningar på mig ;)

Senast ändrad:
Tjena alla,

söker ni tall tee´s gå in på www.adventurezone.se och klicka er fram till Årebutiken. De har fått in nya tall tee´s från USA:-) Ring och beställ.

Ha de, hej hej

Men Ellos.se är bara SKIT.. jag har en t-shirt där ifrån med 11xl och de är som en 3xl t-shirt...... :/

Kolla Phatlife.com.. ! ^

det finns ju nya modeller på streetwear nu. en kompis beställde en röd i 5 xl men den var över 1 meter.

Snödjup

Tillbaka
Topp