Var i Italien ska man säsonga?
Hej!
Jag funderar på att säsonga i Italien 07/08 men vet inte vart. Kom hem från Chamonix igår men gillade inte stämningen där. Så hysteriskt, man måste vara bäst... inget stäle för offpist-nybörjare som vill lära sig åka lössnö
Är courmeuer bra? Har ni något annart tips på trevlig och bra skidort?
// Maria
Jag funderar på att säsonga i Italien 07/08 men vet inte vart. Kom hem från Chamonix igår men gillade inte stämningen där. Så hysteriskt, man måste vara bäst... inget stäle för offpist-nybörjare som vill lära sig åka lössnö
// Maria